Vietin eilisen hostsiskoni ja hänen kavereidensa kanssa.

(vasemmalla hostsiskoni Fracy, oikealla hänen kaverinsa Yuanyuan)




Uuden vuoden aaton lisäksi juhlimme Yuanyuanin synttäreitä.

Hostsiskon kaverit odottivat meitä ulko-oven edessä ennen lähtöä. Minut nähdessään he huokasivat kuorossa "Ooh!" ja alkoivat kuiskimaan ja kikattamaan. Oon kuulemma söpö. :D
     Yksi syy, jonka takia pidän tästä naapurustosta niin paljon, on se, ettei täällä ole paljon ulkomaalaisia. Itseasiassa en ole nähnyt ainoatakaan, ja siihen tyyliin minua kaduilla tuijotetaankin. Olen tähän asti asunut lähempänä keskustaa, vai pitäisikö sanoa keskemmällä keskustaa. Vihdoin saan kokea tätä ihmettelyä, tämä on hauskaa! Yuanyuan jopa sanoi jossain kohtaa, että hänestä tuntuu kuin hän näkisi unta, koska oli syömässä kanssani. :D

Minusta oli hassua ja outoa, kuinka vanhana hostsiskoni kaverit minua pitivät. No joo, osa heistä luuli minua pitkään yliopisto-opiskelijaksi, mutta nekin jotka tiesivät todellisen ikäni, kutsuivat minua aikuiseksi. :D Onhan meillä ikäeroa, he ovat 11-13-vuotiaita, itse täytän pian 18. Vähän mä olen vanha.
     Olen täällä huomannut yhä selkeämmin, että ikä kertoo ihmisestä todella vähän. Suhtaudun ihmisiin aika samalla tavalla heidän iästään riippumatta, joten ehken siksi (enää) rekisteröi ikäeroani ihmisiin niin helposti.












Taas uudenlainen kiinalainen ravintola. Pääsin krillaamaan! Nyt tiedän mihin mennä, jos tekee mieli syödä lihaa suomalaisittain. Eihän se ollut lähelläkään iskän grillaamaa sianlihaa, mutta mun makuaisti on jo niin turtunut, että muhun uppos ihan hyvin.

Tuli muuten mieleen yksi krillimestari tältä kesältä.. :D




krilliravintola kiinalaisittain :D

Vietettyämme päivän ostoskeskuksessa syöden ja hengaillen menimme yhden tytön kotiin. Katsoimme kiinalaista uuden vuoden tv-showta ja pelasimme peliä, johon oli yhdistetty kivipaperisakset ja pullonpyöritys. Hostsisko palasi kotiin vasta puolen yön jälkeen (mm. tätä rentoutta mä rakastan tässä isäntäperheessä!), minä tulin kotiin jo yhdeksän aikaan. Mulla oli vielä pari hommaa viime vuodelle ja 11 aikaan tapasin suomikavereita skypessä. Mulla on parhaat ystävät ikinä.<3 Tuli kauhea ikävä heitä ja viime kesää, joka oli ihana! Sovitaan, että tän vuoden kesästä tulee yhtä mahtava.






Vuoden 2012 viimeiset pärstäkuvat.


Tästä tulee paras vuosi ikinä, eiks niin?

Upeaa Alkanutta Vuotta 2013!
.