Keskisyksyn juhlan ja Kiinan itsenäisyyspäivän kunniaksi reissussa isäntäperheen ja heidän sukulaistensa ja sukulaisten sukulaisten ja sukulaisten sukulaisten sukulaisten kanssa. Kiinalainen perhe ja suku ovat äärimmäisen venyviä käsitteitä!




Yllätyksekseni kiinalainen krilliruoka paljastui erittäin herkulliseksi.




Korteilla tuli pelattua tunti jos toinenkin.

Mä olen pelannut korttipelejä koko isäntäperheessäoloaikani. Nyt reipasta kuukautta myöhemmin opin viimein yhden pelin säännöt kokonaisuudessaan, ja sen jälkeen voitin lähes joka pelin. :D Reissussa mukana olleet kiinalaiset eivät pahemmin englantia osanneet, mutta kun tuli aika selittää uuden korttipelin sääntöjä, niin ne osas kaiken aiheeseen liittyvän välttämättömän sanaston. 0.o Tässä porukassa siis korttipelit ovat äärimmäisen tärkeässä asemassa. :D












Meikitön & reissussa rähjääntynyt minä. Porukasta löyty aina joku innokas räpsiin musta kuvia. Kiinalaiset ovat vähän samaa maata korealaisten kanssa - niiden mielestä maisemassa ei oo mitään hienoo ilman ihmisiä. Mä taas oon sitä mieltä, että ihmiset (tässä tapauksessa oma pärstäni) pilaavat maiseman. Kuinka pyytää kohteliaasti kuvaan parveilevia kiinalaisia poistumaan kuvasta?






Upeita maisemia, mä tykkäsin. Oli ihanaa päästä vähän patikoimaankin. Äärimmäisen vähän kylläkin, koska kiinalaiset valitti väsymystä kilometrin tai parin jälkeen. Ei siellä edes ollut mitään pidempiä reittejä kierrettäväksi. Ei niillä oikeesti niin huono kunto voi olla, ne ei vaan halua rasittaa itseään. Eikä mua olis ikimaailmassa päästetty harhaileen sinne metsään yksinäni. Yks vanha mies sanoi, että siellä asuu leopardi, mutta aikuiset ei tainneet ottaa sitä ihan tosissaan.




Kyllä se syksy tänne itäänkin vielä saadaan.




mönkiäisiä