edit.
nahkatakki / Seppälä
t-paita (miesten) / H&M
farkut (miesten) / G-star (Tampereen Studio 24:stä)

Vastareaktiona kiinalaistyttöjen ja -naisten ällösöpölle pitsiblingblinghelmi-pukeutumistyylille pukeutumiseni on muuttunut aika paljon. Naisellisuudesta on vain rippeet jäljellä. Tyylin muuttumiseen ovat voineet vaikuttaa myös rakkaan vaatevaraston jääminen Suomeen ja viime kuukausien keskityminen lähinnä käytännöllisiin vaatehankintoihin. Toivottavasti ihailuni Natan tyyliä kohtaan alkaa joskus näkyä pukeutumisessani.




Kehaisin hostsiskon serkkutytön kaulakorua, ja pian se jo roikkui omassa kaulassani. Ei se ollut maksanut kuin joitakin kymmeniä eurosenttejä, mutta silti lahja hämmästytti ja ilahdutti minua suuresti.








edit.
farkkupaita / joku kiinalainen putiikki
t-paita (miesten) / H&M
korvikset / äidin tekemät




Ette te näköjään mun pärstästä niin helposti eroon pääse. Tajusin, että kamerassa on itselaukaisutoiminto. Hyvä minä, eihän se ottanut kuin vuoden huomata.


ps. Tämä on yksi niitä harvoja hetkiä, kun olen onnellinen siitä, että meillä Suomessa on Perussuomalaiset. Eikös se p-tiikka pitänyt saada tavallisten ihmisten tasolle? Että porukka jaksaa vinkua niiden ulkonäöstä, uskomatonta.

pps. Tästä lapsellisuudesta oli kuitenkin ainakin minulle jotain hyötyä. Löysin upean Hel Looks -sivuston. Viime vuosikymmenen puolivälin katutyylit särkevät silmää, mutta viimevuosien kuvat ovat inspiroivia.

edit. Ja kukakohan se lapsellinen taas olikaan. Tämä juttu näyttää tilanteen aivan toisessa valossa. (editit lisätty 12.10.)